Naše trgovine

Naše trgovine

Podgrad 47A, 9250 Gornja Radgona

Oddelki

Proizvajalci

 POGOJI POSLOVANJA:

  • Podjetje Geder d.o.o. je registrirano pri Okrožnem sodišču v Murski Soboti, št. SRG: 2012 / 13326, Matična št.: 6137717000 , Davčna št.: 56536780, Osnovi kapital: 17.663,59EUR, Transakcijski račun: SI56 1010 0005 0647 769 ( Banka Koper d.d.) in SI56 0312 2100 0291 928 ( banka SKB d.d.)
  • Splošni pogoji poslovanja so narejeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov
  • V kolikor iz spodaj opisanih pogojev pravice potrošnika niso razumljive ali vidne, veljajo določila v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
  • Informacije iz 1. odstavka 43.b člena ZVPot so sestavni del pogodbe in se ne spreminjajo.
  • Vsi dokumenti, predračuni, pogodbe in računi so napisani v slovenskem jeziku, razen v primeru, ko kupec izrazi željo, da je dokument napisan v tujem jeziku oziroma pri mednarodnem sodelovanju.

 

POSLOVNI PROSTORI

Naslov podjetja:
 
Poslovalne enote:
  • PE Murska Sobota, Markišavska ulica 24, 9250 Murska Sobota
  • PE Lenart, Ob poleni 35, 2230 Lenart

CENE:

  • Vse navedene cene so v evrih, vsebujejo DDV in veljajo v trenutku oddaje naročila in ob osebnem prevzemu na naslovu podjetja. 
  • Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba na spletni strani www.servistrgovina-geder.sažurira in spreminja pogosto in hitro. 

NAROČILO:

  • Naročila sprejemamo med delovnim časom na telefonsko številko 02 564 95 40, po faksu na številko 02 564 95 41, na elektronski naslov gederdoo@gmail.com in preko spletne trgovine.
  • Opozorilo: Klicne telefonske številke, katere so navedene so plačljive glede na tarifo vašega klicnega operaterja. Za ceno oz. strošek klica se obrnite na vašega klicnega operaterja!
  • Naročila, poslana preko elektronske pošte, faksa in preko spletne trgovine sprejemamo tudi izven delovnega časa.

POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE:

  • Kupec na spletni strani www.servistrgovina-geder.si izbere artikel iz ponudbe in ga potrdi s pritiskom na ikono, dodaj v košaricoDodaj v košarico.
  • Odpre se vam novo okno, kjer vam prikazujem, da je izdelek bil uspešno dodan v košarico »Izdelek dodan v košarico«.
  • S klikom na Nadaljuj s nakupom vas povrne nazaj na artikel, kjer ste ga dodali v košarico.
  • S klikom na  se vam odpre »POVZETEK KOŠARICE«.

Primer: klikni na sliko!

2-povzetek košarice.jpg

01. POVZETEK

  • Kjer vam prikazuje IZDELEK (slika), OPIS (opis artikla) , SKLIC (referenčna številka artikla), CENA (z DDV za posamezni artikel) ENOTE, KOLIČINA (s + ali – lahko spreminjate količino), SKUPNA CENA (vam prikazuje skupno ceno (z DDV) količino artikla v košarici) in s pritiskom na ikono »izbris artikla« lahko odstranite artikel iz košarice.
  • Spodaj pod izdelkom oz. artiklu vam prikazuje »Vsi izdelki z davkom« (prikazuje skupno ceno z DDV za več dodanih artiklov).
  • »Dostava« (cena z DDV): vam prikazuje strošek poštnine oz. dostave za skupno želeno pošiljko.
  • Izračun na težo paketa izračuna samodejno.
  • SKUPNA CENA (obarvano v črnem, vam prikazuje skupno ceno z DDV za izbrane artikle in dostavo paketa).
  • V kolikor kupec ne želi spreminjati artikla lahko nadaljuje z nakupovanjem s klikom na ikono »Nadaljuj s nakupovanjem« (povrne vas nazaj na artikel, kjer ste ga dodali v košarico).
  • Če kupec želi naročilo potrditi klikne na ikono »Nadaljuj s plačilom« premaknete se na polje »02. PRIJAVA«.

 Primer: klikni na sliko!

Prijava02. PRIJAVA:

  • Za nadaljevanje naročila oz. v koraku prijava ima kupec možnosti kreiranja novega računa ali vpisa v že obstoječi račun. 
  • Za kreiranje novega računa kupec vpiše svoj E-naslov v »USTVARI RAČUN« in klikne na ikono »Ustvari novi račun«. 
  • Če je kupec pravna oseba vpišete podatke v koraku »PODATKI VAŠEGA PODJETJA« (naziv podjetja) in potrebno je navesti podatke v koraku »VAŠ NASLOV« (ime, priimek, naslov, poštna številka, mesto in telefonsko številko).Odpre se vam novo okno, kamor vpišete vaše osebne podatke v koraku »VAŠI OSEBNE PODATKI« ( ime, priimek, E-pošta, geslo, datum rojstva).  »Registracija«
  • Kupec s klikom na ikono »Registriraj« potrdi, da so njegovi podatki resnični.
  • V primeru, da kupec obrazca ni izpolnil pravilno ga sistem opozori, da obstajajo napake in katero te so.
  • Kupec nato ponovno vnese neizpolnjene podatke in potrdi »Registracija«.
  • Za uspešno potrditev ustvarjenega računa stranka prejme potrditveno elektronsko sporočilo na vneseni elektronski naslov.                  

 Primer: klikni na sliko!

Pozabljeno geslo

  • Če je kupec že kreiral svoj račun vpiše v koraku »STE ŽE REGISTRIRANI?« ( E-naslov in geslo, katerega si je določil).
  • V primeru, da je pozabil svoje geslo, lahko s klikom na »Ste pozabili svoje geslo?« odpre se vam novo pojavno okno, kamor vpišete E-naslov in kliknete na »Pridobi geslo«.
  • V tem primeru vam geslo kreira samodejno in prejmete elektronsko sporočilo na vneseni elektronski naslov.
  • Zamik za novo ustvarjenje gesla je 3 minute.
  • Nato se lahko vpišete z novim pridobljenim geslom. 

 Primer: klikni na sliko!

Hitri nakup

HITRI NAKUP

  • Možen pa je tudi »HITRI NAKUP«.
  • V primeru, da kupec ne želi kreirati novega uporabniškega računa, v nadaljevanje pod »USTVARITE NOV RAČUN«, kamor kupec vpiše svoje podatke (elektronski naslov, ime, priimek, datum rojstva, naslov, poštna številka, mesto in telefonska številka ).
  • Kupec s klikom na ikono »na blagajno« potrdi, da so njegovi podatki resnični.

  Primer: klikni na sliko! 

naslovi03. NASLOV:

  • V koraku Naslov izbere kupec naslov za račun in naslov za dostavo, možen pa je tudi vnos komentarja ob naročilu.
  • Za nadaljevanje naročila stranka klikne na ikona »na blagajno«.

 Primer: klikni na sliko!

POŠTA04DOSTAVA:

  • V koraku Dostava kupcu prikazuje približen datum dostave in izbira prevoza.
  • Za manjše pakete teže do 50kg vam prikazuje prevoznika Pošta Slovenije skupaj s stroški dostave.

 Primer: klikni na sliko! 

pošta geder

  • Za večje pakete teže nad 50kg pa vam prikazuje prevoz Geder.
  • Kateri je namenjen samo za notranji promet v Sloveniji in je brezplačen.
  • Kupec se mora pred nadaljevanjem naročila strinjati s pogoji poslovanja in s klikom na ikono »na blagajno« se kupec pomakne na naslednji korak.               

Primer: klikni na sliko! 

plačilo05. PLAČILO:

  • V koraku Plačilo kupec izbere plačilo. Možni plačili sta:
  • PLAČILO PO POVZETJU naročeno plačate ob prevzemu blaga, pri čemer se Pošti Slovenija d.d. poleg stroškov dostave, opredeljenih pod »Dostava« plača tudi strošek provizije, zaradi plačila po povzetju oziroma si pri plačilu po povzetju Pošta Slovenije obračuna strošek vplačila plačilnega naloga BN02/UPN.
  • Ta strošek ni vračunan v kupnino in znaša:
1,05 EUR za vrednost odkupnine do 98,00 EUR
1,07% od vrednosti za vrednost odkupnine nad 98,00 do 501,00 EUR
5,36 EUR za vrednost odkupnine nad 501,01 EUR
  • PLAČILO Z BANČNIM NAKAZILOM ( obdelava naročila bo daljša, zaradi preverjanja plačila na TRR)

s klikom na izbiro plačila nadaljuje v zadnji korak naročila.
  • Odpre se zadnji korak, kjer vam prikazuje skupni znesek naročila s poštnino ter morebitno provizijo, zaradi plačila po povzetju.
  • Kupec nakup zaključi s klikom na ikono »Oddaj naročilo«.
  • V kolikor ste potrdili naročilo, na elektronski naslov prejmete potrditveno elektronsko sporočilo z naslovom »Naročilo potrjeno«

 Primer: klikni na sliko!

zaključek

  • Cene veljajo v trenutku oddaje naročila kupca oziroma so veljavne tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo sprejel informacijski sistem ponudnika.
  • Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Geder d.o.o..
  • Kupec lahko pridobi izpis kupoprodajne pogodbe na sedežu podjetja Geder d.o.o. tako, da pošlje zahtevek po elektronski pošti na gederdoo@gmail.com ali pokličite na telefonsko številko 02 564 95 40.  

Primer: klikni na sliko!

Moj profil

  • Vsi kupci, kateri so kreirali svoj račun na internetni strani Geder, lahko spremljajo in spreminjajo svoj račun. S klikom na »MOJ RAČUN«, kateri se prikaže na spodnji stani dna ob prijavi.

 Primer: klikni na sliko!   

moj račun

  • Kupci imajo dostop do:
  • ZGODOVINA NAKUPOV,
  • MOJA VRAČILA,
  • MOJI KREDITI,
  • MOJI NASLOVI
  • MOJE OSEBNE INFORMACIJE,
  • MOJI BONI.

 

UporabnikiUPORABNIKI SPLETNE STRANI:

Pri ogledu artiklov oz. ponudbe postane gost uporabnik spletne trgovine. 
    • Z enkratno potrjeno registracijo oz. vpisom v spletno trgovino, pa postanete član (Geder) spletne trgovine. 

    • Kot gost, uporabnik ter član, pridobita pravico do pogleda, povpraševanja in nakupa artiklov v spletni trgovini Geder.

    • Obiskovalci lahko registracijo za član-a (Geder) opravijo preko spletne strani ali pa nam posredujete e-pošto (gederdoo@gmail.com) z vašimi osebnimi podatki in mi opravimo registracijo za Vas. 

    • Ob registraciji v spletno trgovino, kot član (Geder) pridobi obiskovalec oz. si določi sam uporabniško ime, naslov elektronske pošte, naslov prebivališča, telefonsko številko, ter geslo...

    • Uporabniško ime in ostali podatki član-a (Geder), nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.

    • Registracija je možna tudi med postopkom naročila...

  • Uporabniki, kateri so registrirani, kot člani (Geder) lahko v spletni trgovini spreminjajo svoje podatke in dodajo drugi naslov za dostavo. 
  • V kolikor pride do težave pri spreminjanju podatkov, nas pisno obvestite na e-pošto (gederdoo@gmail.com) in spremembo Vam mi uredimo v najkrajšem možen času. 
  • V kolikor je bila spremenjena katerakoli sprememba bo uporabnik obveščen na e-poštni naslov.

  

DOSTOPNE INFORMACIJE:

  • Geder se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:
    • Podatke o podjetju Geder d. d. (ime in sedež podjetja, matična številka in ostale podatke), 

    • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

    • Bistvene lastnosti artiklov (vključno s po prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

    • Dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),

    • Pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

    • Cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

  • Način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • Časovno veljavnost ponudbe,
  • Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.členom ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV:

    • Zaradi poslovanja preko spletne prodaje se ponudbe spreminjajo pogosto in hitro. 
    • Cene, ki so navede, so redne maloprodajne cene (MPC z 22% DDV), katere veljajo za vse uporabnike v spletni trgovini Geder
    • Posebne ugodnosti veljajo za vse registrirane uporabnike - član-e (Geder), katerim pošljemo v pisni obliki dodeljen popust pri nakupu posameznih artiklov.  

   

OZNAKE ARTIKLOV:

  • Artikel, kateri prikazuje "NOV PRODUKT" je na novo dodan artikel v ponudbo spletno trgovino Geder. S to oznako bo izpostavljen artikel maksimalno 5 dni.
  • Kategorija "AKCIJE" so dodani artikli, kateri imajo še dodatno znižano ceno glede na spletno prodajo in so navedeni z datumskem omejenem času. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu. 
  • Kategorija "AKCIJE" so dodani artikli, kateri imajo redne MPC ali akcijske cene in vam ponujajo dodatno darilo ob nakupu z omejenim datumskem času. Darilo je navedeno oz. prikazano na sliki artikla, odstotek znižanja pa ob artiklu.
  • Kategorija "ODPRODAJA" so dodani artikli, kateri imajo še dodatno znižano ceno glede na spletno prodajo, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
  • Artikel z oznako "NA RAZPOLAGO" je trenutno dobavljiv artikel. To pomeni, da je na zalogi v centralnem skladišču Geder.
  • Artikel z oznako "V NAROČILU" je artikel, kateri je v dobavi. To pomeni, da ponovno naročen z navedenim rokom dobave.
  • Artikel z oznako "TEGA IZDELKA NI VEČ NA ZALOGI" prikazuje, da izdelka ni na zalogi v skladišču Geder.  Pod napisom lahko vnesete E-naslon in podate povpraševanje.

 

NAČIN PLAČILA:

    • Geder omogoča naslednje načine plačila:
    • Z gotovino ob prevzemu, v primeru dostave Pošte Slovenije d.o.o. kupec plača tudi stroške provizije, zaradi plačila po povzetju oz. Pošta Slovenije d.o.o. obračuna strošek vplačila plačilnega naloga BN02/UPN. Ta strošek ni vračunan v kupnino:
    • skladno s cenikom Pošte Slovenije d.o.o., kot izhaja iz cenika .
    • Z nakazilom na račun Geder po ponudbi ali predračunu
    • Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Geder po ponudbi ali predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
    • Na prevzemnih mestih oz. poslovalnicah Geder  so možno plačilo z gotovino, plačilnimi karticami in obročnim plačilom. Povezava do plačila Geder.

 

IZDAJA RAČUNOV:

    • Geder po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. 
    • Prav tako kupec prejme natisnjen račun v A4 formatu zraven v paketu.. 
    • V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
    • Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.
    • Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. 
    • Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

  

PROMOCIJSKA KODA:

  • Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete pri oddaji naročilo v košarici, katera velja za registrirane uporabnike.
    • Uporaba promocijske kode:
    • Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. 
    • Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico prikazuje pod izdelkom navedeno PROMO KODE – izkoristite naše ponudbe, ki je navedena koda.
    • PROMO KODO lahko izkoristite, tako, da dodate način dostave in greste nazaj na 1. POVZETEK in vtipkate kodo. 
    • Pri vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo.
    • Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
  • Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila.


NAROČILO IN DOBAVLJIVOST IZDELKOV:

  • V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi oziroma bi nastopile morebitne težave z dobavljivostjo posameznega artikla, vas bomo o tem nemudoma kontaktirali.
  • V primeru predhodnega plačila izdelka, ki ni bi bil dobavljiv, vam povrnemo denar v roku treh (3) dni.

NAKUP ZA PRAVNE OSEBE:

  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v drugem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. 
    • Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. 
    • Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. 
    • Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).
    • Spletna trgovina Geder pravnim osebam omogoča naslednji način plačila:
    • z nakazilom na TRR račun po ponudbi / predračunu, pri čemer še vedno velja cena.
    • Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno.

  

PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE ali VRAČILA BLAGA:
  • Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu blaga odstopi od pogodbe brez kakršnekoli odškodnine, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 
  • Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. 
  • O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14-ih dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov: gederdoo@gmail.com. V tem primeru vam posredujemo obrazec za vračilo.
  • Kupec je dolžen podjetju vrniti ali izročiti blago nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po pisnem obvestilu o odstopu od pogodbe. 
  • Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
  • Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. 
  • Blago, ki se vrne brez obvestila o odstopu od pogodbe mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni, nepoškodovani in ne-polepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. 
  • Priložena mora biti kopija računa. 
  • Edini strošek, ki ob vračilu bremeni kupca je strošek vračila blaga ( ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/ paket/ tovor).
  • V primeru, da artikla ni možno vrniti s pošiljanjem po pošti, kupca bremenijo stroški lastnega prevoza oziroma dostave.
  • V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov naveden na obrazcu za vračilo ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
  • Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
  • Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
  • Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.
  • Možnosti odstopa od pogodbe ni mogoče pri nakupu artiklov s varnostnim pečatom in originalno pakirano embalažo.
  • Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščenj popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo.
  • Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.
  • V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu.
  • Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti.
  • Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
  • Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
  • Pri odstopu potrošnika od pogodbe potrebujete izpolnjen obrazec za vračilo blaga v 14 dneh in original račun, katerega ste prijeli. 
 
 

 GARANCIJA:

    • Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. 
    • Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. 
    • Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
    • V primeru vračila artikla v garanciji nam sporočite na e-pošto: gederdoo@gmail.com. V tem primeru vam posredujemo obrazec za vračila blaga v garanciji.
    • Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. 
    • V kolikor artikel z garancijo ni znan lahko kupec pridobi informacijo, da kontaktira v poslovalnice Geder ali pošlje e-pošto. 
 

STVARNA NAPAKA:

    • Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
    • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
    • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
    • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
    • Je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
  • Kako se preverja primernost artikla? 
  • Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
  • Kako se stvarno napako uveljavi? Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake vam posredujemo na vašo e-pošto.

PREVZEM ARTIKLOV, VRJENIH IN OBRAVNAVE GARANCIJE ALI STVARNE NAPAKE:
 
    • Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. 
    • Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
    • Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. 
    • Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku enega meseca od dneva obvestila, katerega je prejel po elektronski pošti ali redni pošti.
    • Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: Geder d.o.o., Podgrad 47A, 9250 Gornja Radgona. 
    • Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. 
  • Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (0,5 €/ dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
  • Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. 
  • V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. 
  • Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca. 
 
 
 ARTIKLI Z ODPRTO EMBALAŽO:
 
    • Artikli z odrto embalažo so bili vrnjeni, na Geder in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/ artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. 
    • Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
    • Vrnjene artikle v Geder pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži in še vedno omogočajo normalno delovanje. 
    • Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.
    • V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
    • Tip pomanjkljivosti artikla z oznako odprta embalaža: 
  • Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  • Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
  
 
 DOSTAVA BLAGA:
    • Za spletna naročila nad 200€ je dostava brezplačna. 
    • Za spletna naročila do 200€ je dostava plačljiva. Strošek pošiljanja za blago se opredeli glede na skupno težo pošiljke.
Primer: ( 0-2kg = 4,55€, 2-5kg = 5,43€, 5-10kg = 7,98€, 10-15kg = 8,40€, 15-20kg = 9,67€, 20-25kg = 11,39€, 25-30kg = 13,50€, 30-40kg = 17,08€, 40-50kg =19,52€).
Cene, katere so navedene so MPC (cene s 22% DDV) in veljavne ( 01.03.2016) po ceniku Pošta Slovenije...
V košarici za naročila Vam v 1. POVZETEK in 4. DOSTAVA prikazuje, koliko je strošek dostave, (izračun napravi sam na zgornjo primerjavo). 
    • Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, lasten prevoz in ostali pogodbeni parterji.
    • Paketi so običajno odposlani v roku 1-3 dni po prejemu oddanega naročila, zaloge, plačila in so dostavljeni preko pogodbenega partnerja (dostavljavec) s sledenjem paketa.
    • V kolikor naročenega blaga ni na zalogi, vas predčasno obvestimo in se dogovorimo glede dobave in naslednje dostave blaga...
    • Paketi pošiljanja vključujejo strošek za obdelavo, pakiranje in poštnino, ki se razlikuje glede na velikost paketa in skupno težo pošiljke. 
    • Paketi so zadostno dimenzionirani, so dobro zaščiteni pred poškodbami in so urejeni po splošnih pogojih izvajanja po zakonu ZPSto-2.
    • O morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave, pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče v naprej izračunati.
    • Poškodovan paketi:
    • V kolikor ste ob prevzemu paketa opazili, da je paket poškodovan, v njem manjka naročeno blago in kaže znake, da je bil paket odprt s strani druge osebe, lahko paket zavrnete ali pa lahko vložite postopek odškodnine pri dostavljavcu in nas pravočasno obvestite...  

 

RAVNANJE Z BATERIJAMI IN AKUMULATORJI TER ODPADNIMI BATERIJAMI IN AKUMULATORJI:

  • Ob nakupu novih strojev z baterijami in akumulatorji, lahko odpadni akumulator ter baterijo brezplačno dostavite v naše centralno skladišče Geder d.o.o., Podgrad 47A, 9250 Gornja Radgona, razen v primeru, da se odločite, da boste akumulator ali baterijo poslali preko pošte, morete predčasno obvestiti prevoznika, da gre za paket z nevarnim blagom, kateri se plača po ceniku prevoznika.
  • Zagotavljamo Vam nakup novih akumulatorjev in baterij ter prevzem odpadnih akumulatorjev in baterij po zakonu uredba o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji.
  • Ob prodaji strojev z baterijami in akumulatorji, prejmete priročnik z navodili v katerem vas obvešča, kako uporabljati, kakšna je setavina in označbe na baterijah in akumulatorjih.

VARNOST IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV:

  • Geder se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

 KOMUNIKACIJA:

  • Geder bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
    • Oglasna elektronska sporočila Geder bodo vsebovala naslednje sestavine:
    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj Geder bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.
    • Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Geder izrecno spoštoval.
    • Oglasna sporočila Geder bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.

 

 

 MNENJA, OCENE IN PRIPOROČILA: 

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
    • Geder Vam omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Geder pregleda. 
    • Geder ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Geder ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
    • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Geder dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. 
    • Geder ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Geder, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. 
    • Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter, da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na Geder.

 

OMEJITEV ODGOVORNOSTI:

    • Geder se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. 
    • Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Geder ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. 
    • V takem primeru, bo Geder kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
    • Geder ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. 
    • Geder mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. 
    • Geder ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
    • Geder ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). 
    • Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Geder v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe.
    • To vključuje tudi očitne napake v ceni. 

 

 PRITOŽBE IN SPORI:

    • Geder spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. 
    • Geder se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
    • V primeru težav se kupec s podajalcem Geder lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 02 564 95 40 ali po elektronski pošti na gederdoo@gmail.com
    • Pritožba se odda prek e-poštnega naslova gederdoo@gmail.com. 
  • Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
  • Geder se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
  • Zato si Geder prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
  • V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) vas obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga kupec lahko sproži v skladu s tem zakonom, hkrati vas pa obveščamo, da lahko pritožbo vložite tudi na EU platformi za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS)Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

 

ŽELIMO VAM OBILO PRIJETNIH IN UGODNIH NAKUPOV!



Pogoji veljajo od 20.11.2015